Subject: Re: Koolitervishoiuteenuse rahastamine
From: <[email-masked]>
To: "Koolitervishoid" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, "Karmen Joller" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 14:28:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

pöördun taas küsimusega koolitervishoiuteenuse jätkamisest.
Nimelt andsin kevadel teada otsusest senistel tingimustel 
koolitervishoiuteenuse osutamise lõppemisest ja uut lepingut ei soovinud 
sõlmida, kuna pean ebamõistlikuks ja bürokraatlikuks nõuet eraldi 
koolitervishoiu osutamise tegevusloa ja lisa vastutuskindlustuse sõlmimist 
perearstikeskusele.

Nüüdseks on Põlva vald korduvalt minu poole pöördunud, kuna nad on väga 
hädas uue teenuseosutaja, uute ruumide ja muu vajaliku leidmisega Mooste 
kooli jaoks. Sama probleem on ka Ahja koolis. Ja kuuldavasti mujalgi Eestis.
Leian, et kõigile oleks mõistlikum ja lihtsam, kui saaksime 
koolitervishoiuteenuse osutamisega jätkata.
Usun, et kõik kirja saajad on ju tegelikult huvitatud, et meie koolilaste 
tervis oleks jälgitud ja vaktsineerimised õigel ajal teostatud.
Ehk ikkagi annaks selleks kõrvaldada ebavajalikud takistused ja leida arukas 
lahendus, sest sisulise poole pealt ei ole seni koolitervishoiuteenust 
osutanud perearstid selle teenuse osutamise vastu.

Lugupidamisega
perearst Monika Wessels
OÜ Perearst Monika Hõim
Mooste, Põlva vald
tel. 56 936 439

Kontakt Monika Wessels (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 11. aprill 2025 
kell 22:35:

Tere,

eelmisel koolitervishoiuteenuse lepingu sõlmimisel oli sellest juttu ja 
eraldi tegevusluba vaja ei olnud.

Kui seekord perearstikeskus ei või koolitervishoiuteenust osutada 
(tegevuskoha nõudmised võiksid kattuda ju, kui asju mõistusega võtta, 
tööjõud ka sama), siis ma selle osutamist ei jätka. Eraldi tegevusluba 
taotleda ja vastutuskindlustust sõlmida ei ole plaanis.
Avaldust ei näe põhjust kirjutada, sest minu lepingu kehtivus lihtsalt 
lõppeb.

Lugupidamisega
Monika Wessels
OÜ Perearst Monika Hõim
Mooste, Põlva vald

Kontakt Koolitervishoid (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 11. aprill 
2025 kell 14:06:

Austatud lepingupartner OÜ Perearst Monika Hõim

Tervisekassa sõlmitud koolitervishoiuteenuse rahastamise lepingud lõpevad 
augustis 2025.

Kuna enamus koolitervishoiuteenuse osutajaid on üldjuhul nii Tervisekassale 
kui koolile pikaajalised partnerid, siis teeme Teile ettepaneku jätkata ning 
sõlmida uus leping perioodiks 01.09.2025-31.08.2030

Õppeasutuse nimetus

Registrikood

teenuse osutamise koht

Põlva Kool

(Mooste õppekoht)

75039385

Põlva maakond, Mooste vald, Mooste alevik, Lasteaia tee 8

Palume tagasisidet, kas olete nõus teenuse osutamisega jätkamisega. Kui Te 
ei soovi jätkata teenuse osutamisega, palun esitage vabas vormis 
digiallkirjastatud avaldus hiljemalt 30.04.2025 aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

NB! Juhime tähelepanu, et koolitervishoiuteenuse osutamiseks on vajalik 
koolitervishoiuteenuse tegevusluba ning tegevusloa olemasolu nõue kehtib 
sõltumata teenuse osutamise kohast. See tähendab, et koolitervishoiuteenuse 
tegevusluba peab olema ka siis, kui teenust osutatakse perearsti praksise 
ruumides. Praegu Teie asutuses vastav tegevusluba puudub!

Täpsema info tänastest koolitervishoiuteenuse pakkujatest koolide kaupa 
leiate Tervisekassa kodulehelt: 
https://tervisekassa.ee/koolioe-teenusepakkujad

Küsimuste korral võtke palun ühendust e-posti aadressil 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Heade soovidega

 <https://www.haigekassa.ee/sites/default/files/TervisekassaLogoBlacksmall.jpg>

 <https://www.haigekassa.ee/sites/default/files/Sigantuur/spacer.jpg>

ANU VALLI
Lepingu haldur

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>